پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۸۹، ۰۳:۳۶ ب.ظ

سلام عشقم

سلام عشقم

من اینجام

اینجام تا بگم خیلی دوست دارم

اینجام تا بگه هرچند واسه سمینارم چند روز اصلا پیدام نبود اما فراموشت نکردم

خودتم میدونی

اینجام تا بگم دوست دارم

اینجام عزیزم

و دارم لحظه شماری می کنم که بیام و بریم بیرون

بریم شام بخوریم

امشب دلم گرفته

باور کن دلم می خواد بیام کنارت

دلم می خواد بریم بیرون

نه تعارفه نه حرف الکی

.

.

.

دوباره سلام عشقم

دوباره دوست دارم عشقم

دوباره دلم تنگ شده عشقم

دوباره دلم تنگ شده

راستی برات شعرم گفتم

نوشتم رویه کاغد

مینویسم برات

مینویسم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

سلام عشقم

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۸۹، ۰۳:۳۶ ب.ظ

سلام عشقم

من اینجام

اینجام تا بگم خیلی دوست دارم

اینجام تا بگه هرچند واسه سمینارم چند روز اصلا پیدام نبود اما فراموشت نکردم

خودتم میدونی

اینجام تا بگم دوست دارم

اینجام عزیزم

و دارم لحظه شماری می کنم که بیام و بریم بیرون

بریم شام بخوریم

امشب دلم گرفته

باور کن دلم می خواد بیام کنارت

دلم می خواد بریم بیرون

نه تعارفه نه حرف الکی

.

.

.

دوباره سلام عشقم

دوباره دوست دارم عشقم

دوباره دلم تنگ شده عشقم

دوباره دلم تنگ شده

راستی برات شعرم گفتم

نوشتم رویه کاغد

مینویسم برات

مینویسم

نظرات  (۲)

ولی شعرم ندادی
پاسخ:
میدم نار خاتون
کی این هفته تموم میشه دیگه طاقت ندارمممممممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی