پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۸۹، ۱۲:۰۴ ق.ظ

شبا

یه مدت وفتی شبا میخوابی

بیدار میمونم واسه لمس دستات

ساعت دیواری اگه بزاره

گوش میدم به ارومه نفس هات

یه مدت وفتی شبا میخوابی

بیدار میمونم تا ببینمت خوب

یه دل سیر ببوسمت نفهمی

اروووم تر بخوابی ناز محبوب

یه رازه بین من با دل من

مشکل گشای همه مشکی من

یواشکی میگم خدا نفهمه

از همه خوشگلا سره گل من

یه مدت وفتی شبا میخوابی

هوای کوچه دلم ابیه

تمام حجم بسته یه اتاقم

غرق سکوتو غرق خوشحالیه

یه مدت وقتی شبا میخوابی

پنجره های عاشقی میخندن

پرده ها پچ پچ میکنن میخونن

ستاره ها دارن اینو میفهمن

یه رازه بین من با دل من

مشکل گشای همه مشکی من

یواشکی میگم خدا نفهمه

از همه خوشگلا سره گل من



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

شبا

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۸۹، ۱۲:۰۴ ق.ظ

نظرات  (۱)

با فیس بکس افکار و دیدگاه هایتان و هر چیزی که به نظرتان جالب است، از متن و تصویر گرفته تا موسیقی و ویدئو را با دوستانتان به اشتراک بگذارید ... نگران انبوه مطالب طولانی نباشید ... مزیت فیس بکس در خلاصه بودن (حداکثر 1000 کاراکتری) مطالبش است. امکانات: یک آدرس اینترنتی اختصاصی: http://facebax.com/name امکان آپلود نامحدود تصاویر و فایل ها و معرفی لینک آن به دوستانامکان ارسال خودکار پست های خود در وبلاگ، سایت و ... ایجاد گروه ها و بحث و تبادل نظر در یک موضوع خاص در آن هاچت با همراهان با امکانات بازی ، وب کم ، صدا و ارسال نقاشی و... فیس بکس برای شماست، پس خوش بگذرانید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی