پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

پنجشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۰، ۰۸:۱۴ ق.ظ

کنارتم

کنارتم گلم

کنارتم تااااااااااااااااااااااااا همیشه

تا وقتی هستم تا وقتی نفس می کشم

می دونی که دوست دارم گلمقلب



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

کنارتم

پنجشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۰، ۰۸:۱۴ ق.ظ

کنارتم گلم

کنارتم تااااااااااااااااااااااااا همیشه

تا وقتی هستم تا وقتی نفس می کشم

می دونی که دوست دارم گلمقلب

نظرات  (۴)

۰۳ فروردين ۹۰ ، ۲۰:۴۳ هادی شهسواری
با سلام به شما هموطن عزیز سال نو بر شما مبارکباد خوشحال می شویم سایت ما خانه جدید شما باشدافتتاح سایت بلاگفا 1 با امکاناتی بیشتر با ثبت نام در بلاگفا1 به طور اتوماتیک وبلاگ شما به 150 موتور جستجوگر معرفی می شودبدلیل اینکه سایت به تازگی افتتاح شده لذا آدرس ها نیز آزاد می باشند شما می توانید با هر آدرسی  وبلاگ خود را ایجاد کنیدhttp://blogfa1.comblogfa1@ymail.comما ماندگار می شویمبا تشکرهادی شهسواری
میدونم
امیدوارم فردا سر کا زود بگذره آخه میدونم تنبلیت میاد بری بچه جون
تو کیستی که من اینگونه بی تو بی تابم شب از هجوم خیالت نمیبرد خوابم ...
پاسخ:
عاشق تو!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی