پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

يكشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۰، ۱۱:۲۴ ق.ظ

برای تو

در هزار و یک شبم تنها صدای پای توست

من نمازم دیدن لبخند پر معنی توست

گرتمام در ها بر پیکرم حاصل شود

نوشداروی وجودم دیده شهلای توست



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

برای تو

يكشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۰، ۱۱:۲۴ ق.ظ

در هزار و یک شبم تنها صدای پای توست

من نمازم دیدن لبخند پر معنی توست

گرتمام در ها بر پیکرم حاصل شود

نوشداروی وجودم دیده شهلای توست

نظرات  (۳)

سلام دوست گرامی ، بلاخره بعد از این همه جر و بحث و هیاهو ، دولت محافظه کار سقوط کرد . البته هارپر قبلا هم تا لب مرز برکنار شدن رفته بود ولی با مداخله فرماندار قبلی کانادا نجات یافت . خوشبختانه یا بدبختانه این بار به دلیل عدم کسب رای اعتماد برکنار شد و مردم کانادا را مجبور کرد که در دوم ماه می به پای صندوق های رای بروند . حالا بماند که این بار مردم کانادا ، چه کسی را به عنوان نخست وزیر انتخاب می کنند.http://blog.cheshmehregi.com/
دوست دارم
پاسخ:
منم خیلی دوست دارم
۱۵ فروردين ۹۰ ، ۲۳:۴۸ امین و نیلوفر
سلام سال نو مبارک. آپ کردیم، خوشحال میشیم تشریف بیارین.منتظر حضور گرم و پر مهرتون هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی