پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

جمعه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۴:۲۵ ب.ظ

من نمازم...

تن تو ظهر تابستونو به یادم میاره

رنگ چشمای تو بارونو به یادم میاره

وقتی نیستی زندگیم فرقی با زندون نداره

قهر تو تلخی زندونو به یادم میاره

                                                      من نیازم تورو هر روز دیدنه

                                                     از لبت دوست دارم شنیدنه...

تو بزرگی مثل اون لحظه که بارون میزنه

تو همون خونی که هر لحظه تو رگ های منه

تو مث خواب گل سرخی لطیفی مث خواب

من همونم که اگه بی تو باشه جون میکنه

                                               من نیازم تو رو هر روز دیدنه

                                               از لبت دوست دارم شنیدنه...

تو مث وسوسه ی شکار یک شاپرکی

تو مث شوق رها کردن یک بادبادکی

تو همیشه مث یک قصه پر از حادثه ای

تو مث شادی خواب کردن یک عروسکی

                                              من نیازم تو رو هر روز دیدن

                                             از لبت دوست دارم شنیدنه...



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

من نمازم...

جمعه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۴:۲۵ ب.ظ

تن تو ظهر تابستونو به یادم میاره

رنگ چشمای تو بارونو به یادم میاره

وقتی نیستی زندگیم فرقی با زندون نداره

قهر تو تلخی زندونو به یادم میاره

                                                      من نیازم تورو هر روز دیدنه

                                                     از لبت دوست دارم شنیدنه...

تو بزرگی مثل اون لحظه که بارون میزنه

تو همون خونی که هر لحظه تو رگ های منه

تو مث خواب گل سرخی لطیفی مث خواب

من همونم که اگه بی تو باشه جون میکنه

                                               من نیازم تو رو هر روز دیدنه

                                               از لبت دوست دارم شنیدنه...

تو مث وسوسه ی شکار یک شاپرکی

تو مث شوق رها کردن یک بادبادکی

تو همیشه مث یک قصه پر از حادثه ای

تو مث شادی خواب کردن یک عروسکی

                                              من نیازم تو رو هر روز دیدن

                                             از لبت دوست دارم شنیدنه...

نظرات  (۱)

دوست دارمممممممممممممممممممممممممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی