پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

دوشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۱:۲۳ ق.ظ

!

خانه زاد تو ام ای عشق ، کسی را جز من

  حلقه ی بندگی خاص تو در گوش مباد!!!



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

!

دوشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۱۱:۲۳ ق.ظ

خانه زاد تو ام ای عشق ، کسی را جز من

  حلقه ی بندگی خاص تو در گوش مباد!!!

نظرات  (۴)

بیا باهم بریم بیرون ............................
رفتیم باهم قدم زدیم
پاسخ:
خوشحالم که لبخند بر لبت میبینم
دلم خیلییییییییییییییییییییی یهو برات تنگ شد...
دلم خیلییییییییییییییییییییی یهو برات تنگ شد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی