پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۲:۵۴ ب.ظ

تولدت مبارک عشقم

دلربا من چه بگویم به تو جز عرض ارادت

دل به عشق تو گرفتاربود،هر دم و ساعت

 

درکنار تو جهان طعم دگر داشت و دارد

وندارد دل من فاصله از قلب تو،طاقت

 

قصد دارم که بچینم زفلک چند ستاره

که به آن فرش کنم گام به گام همه راهت

 

هدیه،دل سوی تو آرم شاید آن را بپذیری

چوتو این تحفه پذیری ، بودم اوج سعادت

 

دوش گفتم بخ نسیمی که به گوش تو رساند

غرضی نیست مگر گفتن تبریک ولادت

 

تولدت مبارررررررررررررررررک عشقققققققققققققققم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

تولدت مبارک عشقم

سه شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۲:۵۴ ب.ظ

دلربا من چه بگویم به تو جز عرض ارادت

دل به عشق تو گرفتاربود،هر دم و ساعت

 

درکنار تو جهان طعم دگر داشت و دارد

وندارد دل من فاصله از قلب تو،طاقت

 

قصد دارم که بچینم زفلک چند ستاره

که به آن فرش کنم گام به گام همه راهت

 

هدیه،دل سوی تو آرم شاید آن را بپذیری

چوتو این تحفه پذیری ، بودم اوج سعادت

 

دوش گفتم بخ نسیمی که به گوش تو رساند

غرضی نیست مگر گفتن تبریک ولادت

 

تولدت مبارررررررررررررررررک عشقققققققققققققققم

نظرات  (۱)

می دونی که؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی