پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۰، ۰۵:۰۹ ب.ظ

میدونم

میدونم که میدونی چرا نمینویسم اینجا

میدونم که میدونی به یادتم

خیلی دوست دارم و خیلی میخوامت

عاشقتم عشق همیشگی من



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

میدونم

پنجشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۰، ۰۵:۰۹ ب.ظ

میدونم که میدونی چرا نمینویسم اینجا

میدونم که میدونی به یادتم

خیلی دوست دارم و خیلی میخوامت

عاشقتم عشق همیشگی من

نظرات  (۳)

میدونم ولی چیکار کنم ... میدونی که یکم لوسم
نمیخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
یه زمانی من کلمه خیلی می خوامت رو وقتی از زبون یکی میشنیدم خیلی ذوق میکردم.الان این نوشته داغه دلمو تازه کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی