پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۰، ۰۸:۳۱ ب.ظ

چشمان شما

در پیش شما دست و دلم می لرزند

با لطف شما عقل و جنون هم مرزند

 اقرار ببین چیز خوشایندی نیست:

چشمان شما به صد جهان می ارزند!

 



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

چشمان شما

سه شنبه, ۵ مهر ۱۳۹۰، ۰۸:۳۱ ب.ظ

در پیش شما دست و دلم می لرزند

با لطف شما عقل و جنون هم مرزند

 اقرار ببین چیز خوشایندی نیست:

چشمان شما به صد جهان می ارزند!

 

نظرات  (۹)

خیلی جالبه.یعنی اینقدر دوسش داری؟خدا کنه تا ابد براش همینجوری باشی
پاسخ:
اینقدر که نه اینقدرشو میتونم بنویسم وگرنه بیشتر از اینهاست
خوش به حالت مهدیه.خیلی خوشحالم که هنوز تو این زمونه کسی پیدا میشه که اینقدر شاعرانه کسی رو دوست داره.خدا رو شکر.مهدیه خانم برات خیلی خوشحالم.من اگه جای تو بودم روزی صد بار سجده شکر میکردم قدر بدونید.هر دوتون
پاسخ:
خوش به حال من که همچین جواهری نصیبم شده
من واقعا حسودیم شد.محمد آقا شما معرکه این.خدا حفظتون کنه.من همه ی وبلاگتونو خوندم.خوش به حاله شما که واسه عشقتون جنگیدین.و الان دارین عشق میکنید.خدا شما رو  خیلی دوست داشت.اما منو نه.من گریم گرفت از این همه دوست داشتن.این همه دوست داشته شدن.بترکه چشم حسود.
دوست عزیز ممنون از این که بهم یاد آور شدین که شکر کنم
پاسخ:
دوست دارم
دوست دارممممممممممممممم
پاسخ:
منم
برای منم دعا کنید لطفا.تا راهه زندگیمو خدا پیشه روم قرار بده.مواظب همدیگه باشین
پاسخ:
حتما برای شما هم دعا میکنیم
براتون دعا میکنیم دوست عزیز
الان عصر جمعه است.همینجوری یه دفعه یاد سایت شما افتادم.اومدم مطالب جدیدتون رو ببینم.نظرات رو هم نگاه کردم.وقتی دیدم هر دوتون نوشتین برام دعا میکنید،اشکام بی اختیار اومد.قول دادین که برای منم دعا کنید.یادتون نره.با آرزوی عشق بیشتر برای شما.
پاسخ:
حتما
دوست عزیز من واقعا از ته قلبم برای شما دعا کردم امیدوارم شما هم برای ما دعا کنید خیلی نیاز به دعا داریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی