پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

جمعه, ۲۰ آبان ۱۳۹۰، ۰۷:۲۵ ب.ظ

خدایا

خدایا

از عمر من آن چه  هست   بر   جای                   بستان    و     به    عمر    لیلی   افزای



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

خدایا

جمعه, ۲۰ آبان ۱۳۹۰، ۰۷:۲۵ ب.ظ

خدایا

از عمر من آن چه  هست   بر   جای                   بستان    و     به    عمر    لیلی   افزای

نظرات  (۴)

۲۰ آبان ۹۰ ، ۰۷:۳۳ ایمان آرزه
عرض سلام و ادب و احترامخوشحالم که با ورود به وبلاگ شما مطالب جدید و جالبی را دیدم و حسابی بهره بردمبرای شما وبلاگ نویس خوش ذوق آرزوی موفقیت دارماگه وقت داشتین و زحمتی نبود خوشحال می شم به وبلاگ من هم سری بزنید و مکتوب نظرتونو اعلام کنیدارادتمند - ایمان آرزه
یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود دیده را روشنی از خاک درت حاصل بودراست چون سوسن و گل از اثر صحبت پاک بر زبان بود مرا آن چه تو را در دل بوددل چو از پیر خرد نقل معانی می‌کرد عشق می‌گفت به شرح آن چه بر او مشکل بودآه از آن جور و تطاول که در این دامگه است آه از آن سوز و نیازی که در آن محفل بوددر دلم بود که بی دوست نباشم هرگز چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود
یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود دیده را روشنی از خاک درت حاصل بودراست چون سوسن و گل از اثر صحبت پاک بر زبان بود مرا آن چه تو را در دل بوددل چو از پیر خرد نقل معانی می‌کرد عشق می‌گفت به شرح آن چه بر او مشکل بودآه از آن جور و تطاول که در این دامگه است آه از آن سوز و نیازی که در آن محفل بوددر دلم بود که بی دوست نباشم هرگز چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود
خب این 24ام هم که نیومدی!!!!!آهااااااااااااااااااااااااااااااااای؟!
پاسخ:
جونننننننم این 24 که کنارت خودت بودم گلکم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی