پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

چهارشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۰، ۰۷:۰۱ ب.ظ

سلام دلبرکم

سلام ! شیره ی شعرم ! گلوله ی نمکم!

هنوز بی تو خودم مثل بغض می ترکم!


 چه غنچه ها که به سودای بوسه پیش از تو

می آمدند ولی من نمی گزید ککم!

 
ولی تو آمدی و شور تازه آوردی

که دلپذیر شود روزگار بی نمکم!

 
کلک زدم که نیایی ولی ندانستم

که با نیامدنت کنده می شود کلکم!

 
پری به پیله ام آوردی و من از آن روز

میان این همه گل با پر تو می پلکم!
 

بدون شبهه خدا آفرید کوتاهت

که ختم قافیه باشی سلام دلبرکم!



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

سلام دلبرکم

چهارشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۰، ۰۷:۰۱ ب.ظ

سلام ! شیره ی شعرم ! گلوله ی نمکم!

هنوز بی تو خودم مثل بغض می ترکم!


 چه غنچه ها که به سودای بوسه پیش از تو

می آمدند ولی من نمی گزید ککم!

 
ولی تو آمدی و شور تازه آوردی

که دلپذیر شود روزگار بی نمکم!

 
کلک زدم که نیایی ولی ندانستم

که با نیامدنت کنده می شود کلکم!

 
پری به پیله ام آوردی و من از آن روز

میان این همه گل با پر تو می پلکم!
 

بدون شبهه خدا آفرید کوتاهت

که ختم قافیه باشی سلام دلبرکم!

نظرات  (۵)

دوستای گلم سلام.عنوان این متنتون مثله فامیله منه.اوضاع به راهه؟عشقتونو میگم.
پاسخ:
سلام اره به راهه به راه شکر خدا
salam dooste aziz mamnoon ke be ma sar mizanid
محرم تسلیت باد.وبگاه زیبایی داری به وب من هم سری بزن منتظرم.ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه هر پیامک 70 کارکتری 9تومانسامانه ارسال پیامک شماره ارسال 8 رقمی 15000تومانچاپ تراکت تبلیغاتی A3 - A4- A5 -A6  زیر قیمت بازار شهر شمالیست قیمت تراکت و کارت ویزیت www.sendsms.bliogfa.comبرادران قنادی09199674177  09174126959با ما به جمع حرفه ای ها بپیوندید
محرم تسلیت باد.وبگاه زیبایی داری به وب من هم سری بزن منتظرم.ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه هر پیامک 70 کارکتری 9تومانسامانه ارسال پیامک شماره ارسال 8 رقمی 15000تومانچاپ تراکت تبلیغاتی A3 - A4- A5 -A6  زیر قیمت بازار شهر شمالیست قیمت تراکت و کارت ویزیت www.sendsms.bliogfa.comبرادران قنادی09199674177  09174126959با ما به جمع حرفه ای ها بپیوندید
محرم تسلیت باد.وبگاه زیبایی داری به وب من هم سری بزن منتظرم.ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه هر پیامک 70 کارکتری 9تومانسامانه ارسال پیامک شماره ارسال 8 رقمی 15000تومانچاپ تراکت تبلیغاتی A3 - A4- A5 -A6  زیر قیمت بازار شهر شمالیست قیمت تراکت و کارت ویزیت www.sendsms.bliogfa.comبرادران قنادی09199674177  09174126959با ما به جمع حرفه ای ها بپیوندید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی