پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

جمعه, ۲۵ آذر ۱۳۹۰، ۰۹:۴۷ ب.ظ

خواب

از خواب بیدار شدم

خواستم بهت اس ام اس بدم

گفتم شاید خواب باشی دلم نیومد

گفتم بیام چند خطی برات بنویسم

هرچی فکر کردم چیزی یادم نیومد جز این دوبیت سید مهدی موسوی

 

از خواب می پرم خوابی که درهم است
آغوش تو کجاست؟! بدجور سردم است

از خواب می پرم از تو نفس، نفس...
قبل از تو هیچ وقت... بعد از تو هیچ کس...



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

خواب

جمعه, ۲۵ آذر ۱۳۹۰، ۰۹:۴۷ ب.ظ

از خواب بیدار شدم

خواستم بهت اس ام اس بدم

گفتم شاید خواب باشی دلم نیومد

گفتم بیام چند خطی برات بنویسم

هرچی فکر کردم چیزی یادم نیومد جز این دوبیت سید مهدی موسوی

 

از خواب می پرم خوابی که درهم است
آغوش تو کجاست؟! بدجور سردم است

از خواب می پرم از تو نفس، نفس...
قبل از تو هیچ وقت... بعد از تو هیچ کس...

نظرات  (۳)

۲۵ آذر ۹۰ ، ۲۲:۰۲ اسماعیل محمدنژاد
لذت بردم از این عاشقانه ی نابت...
پاسخ:
سپاس گزارم دوست گرامی
دوست دارمممممممملوس ننر من
پاسخ:
من بیشتر
۲۹ بهمن ۹۰ ، ۰۶:۳۷ سید مهدی موسوی
قربان مهرتان...و با بهترین آرزوها برای هر دوتان...
پاسخ:
سپاس دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی