پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

جمعه, ۲۵ آذر ۱۳۹۰، ۰۹:۳۳ ق.ظ

هنوز عاشقتم

هنوز دوستت دارم

همیشه دوستت دارم

بیست و چهار بار

بیست و چهار روز

بیست و چهار سال

بیست و چهار عمر

و هروز عاشق ترم از دیروز

و تو ....

گرمی لحظه های ناب منی

یادت هست؟

عصر پاییزی

و یک ساعت وقتی که برای من داشتی

و یک عمر  همسفری

چه یک ساعت با برکتی

چه لحظه های نابی

دوستت دارم

تا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا..............................................

بیست و چهار مبارک

****

پاییز آمدست که خود را ببارمت

پاییز لفظ دیگر"من دوست دارمت"

بر باد می دهم همه ی بود خویش را

یعنی تو را... میان بغل می فشارمت!



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

هنوز عاشقتم

جمعه, ۲۵ آذر ۱۳۹۰، ۰۹:۳۳ ق.ظ

هنوز دوستت دارم

همیشه دوستت دارم

بیست و چهار بار

بیست و چهار روز

بیست و چهار سال

بیست و چهار عمر

و هروز عاشق ترم از دیروز

و تو ....

گرمی لحظه های ناب منی

یادت هست؟

عصر پاییزی

و یک ساعت وقتی که برای من داشتی

و یک عمر  همسفری

چه یک ساعت با برکتی

چه لحظه های نابی

دوستت دارم

تا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا..............................................

بیست و چهار مبارک

****

پاییز آمدست که خود را ببارمت

پاییز لفظ دیگر"من دوست دارمت"

بر باد می دهم همه ی بود خویش را

یعنی تو را... میان بغل می فشارمت!

نظرات  (۱)

بله بلاخره تشریف آوردین!!!!انقدر دیر اومدی فشارم میدی؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی