پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۰، ۰۷:۱۷ ب.ظ

24

چشمای عاشقت همیشه ارزوی منه

بیست و چهارم هفتاد و سوم مبارک عزیزتر از جونم

دوستت دارم تا همیشه ها تا اخر دنیا عشق همیشگی من

ماچ



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

24

شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۰، ۰۷:۱۷ ب.ظ

چشمای عاشقت همیشه ارزوی منه

بیست و چهارم هفتاد و سوم مبارک عزیزتر از جونم

دوستت دارم تا همیشه ها تا اخر دنیا عشق همیشگی من

ماچ

نظرات  (۳)

دوست دارم حتی اگه برام بستنی نخری!
پاسخ:
مطمئنی ؟!
دوستای عزیزم سلام.عشقولانه های من حالشون خوبه؟آفرین محمد آقا کاشکی بقیه هم جنسات یه ذره از شما محبت و وفاداری رو یاد بگیرند.مهدیه عزیزم خیلی دوست دارم .راستی شما دو تا چند سالتونه؟
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم
salam dooste aziz... dorane toolanie namzadie mano mohammadam roo be payane khoshhal mishim dar jashne aroosie ma sherkat konin ... agar eftekhar midin lotfan ye payame khosoosi bedin va email ya telephone tamasi baramoon bezarin... dar javabe soalet bayad begam ke 21 salemoon bood ke ashegh shodim hala ya khodet hesab kon va ya fekr kon ke ashegha pir nemishan va hanooz 21 salemoone  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی