پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۵۱ ب.ظ

دوستت دارم

آه و تنها آه

دوست داشتن تو وجودم را تسخیر کرده

خدا می داند

فقط خدا میداند که اگر روزی بفهمی چقدر دوستت دارم  خواهی گفت : دروغ گویی,دیوانه ای, مجنونی و ...

می دانم اگر بدانی چقدر دوستت دارم در تصوراتت نخواهد گنجید

من دوستت دارم

واشکهایم دلیلی بر صداقت گفتهایم است

دوستت دارم زیبای من

×××××

راستی عروسیمونه ها

کی میخواد بیاد عروسی؟ پیغام بزارید !!!



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

دوستت دارم

شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۵۱ ب.ظ

آه و تنها آه

دوست داشتن تو وجودم را تسخیر کرده

خدا می داند

فقط خدا میداند که اگر روزی بفهمی چقدر دوستت دارم  خواهی گفت : دروغ گویی,دیوانه ای, مجنونی و ...

می دانم اگر بدانی چقدر دوستت دارم در تصوراتت نخواهد گنجید

من دوستت دارم

واشکهایم دلیلی بر صداقت گفتهایم است

دوستت دارم زیبای من

×××××

راستی عروسیمونه ها

کی میخواد بیاد عروسی؟ پیغام بزارید !!!

نظرات  (۵)

۱۲ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۵۹ میترا و بهنام
سلام تبریک میگم عروسیتونو حتما الان مشغول آماده کردن مراسمیدممنون که سر زدیدبازم ÷یشمون بیاید
۱۲ بهمن ۹۰ ، ۲۲:۰۰ میترا و بهنام
سلام تبریک میگم عروسیتونو حتما الان مشغول آماده کردن مراسمیدممنون که سر زدیدبازم ÷یشمون بیاید
پاسخ:
سلام حتما
دوست داشتن تو گواه نمی خواهد ...و دوست داشتن من را شاید تو اندازه اش را بدانی اما ...اما گاهی از دانستن شادتر از غفلتیم و گاهی از ندانستن ....
دلم برای مداد سیاه کوچکم تنگ شده  ... همان که روی مترسکی به دستم داد ...
پاسخ:
و دل من هر لحظه برای تو
بعد اینهمه سال...چه حس خوبی!قلبم پر شد...قدر تموم این حسای ناب و بدونین و تموم دل دل زدنا و عطش واسه دیدار هم رو هر روز یادآوری کنین تا قدر فرداهاتون و بیشتر بدونین و همیشه 21 ساله بمونین....
پاسخ:
سلام و ممنون از حضرت لظه هاتون شاد شاد شاد باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی