پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

يكشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۰۶ ب.ظ

سهم

تو ای زنانه ترین حس آسمانی من

و مریمانه ترین روح جاودانی من

و عطر یاس بهارانۀ تو می‌پیچد

میان دفتر خشکیدۀ خزانی من

نگاه کن که پس از سالیان سال آمد

خود غریب من­ امشب به میهمانی من

صدای قلب مرا سنگ ها نمی‌شنوند

تویی فقط به خدا سهم همزبانی من



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

سهم

يكشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۰۶ ب.ظ

تو ای زنانه ترین حس آسمانی من

و مریمانه ترین روح جاودانی من

و عطر یاس بهارانۀ تو می‌پیچد

میان دفتر خشکیدۀ خزانی من

نگاه کن که پس از سالیان سال آمد

خود غریب من­ امشب به میهمانی من

صدای قلب مرا سنگ ها نمی‌شنوند

تویی فقط به خدا سهم همزبانی من

نظرات  (۲)

سلام آقا محمد اتفاقا ما هم یه دوست داریم که وبلاگ نویس هم هستند و اسم ایشون هم بانوی اردیبهشته عاشق بمانید در همه شرایط
۰۵ اسفند ۹۰ ، ۲۲:۵۹ امین و نیلوفر
سلام تولد امین جونمه تشریف بیارین. منتظر حضور گرم و پر مهرتون هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی