پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

يكشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۰۷ ق.ظ

ابر بهار

من مدتی است ابر بهارم برای تو

باید ولم کنند ببارم برای تو

 

این روزها پر از هیجان تغزلم

چیزی بجز ترانه ندارم برای تو

 

               جان من است و جان تو امروز حاضرم            

این را به پای آن بگذارم برای تو

             

از حد دوست دارمت اعداد عاجزند

اصلا" نمی شود بشمارم برای تو

 

  این شهر در کشاکش کوه و کویر و دشت

دریا نداشت دل بسپارم برای تو

 

من ماهیم تو آب تو ماهی من آفتاب

یاری برای من تو و یارم برای تو

 

با آن صدای ناز برایم غزل بخوان

تا وقت مرگ حوصله دارم برای تو



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

ابر بهار

يكشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۰۷ ق.ظ

من مدتی است ابر بهارم برای تو

باید ولم کنند ببارم برای تو

 

این روزها پر از هیجان تغزلم

چیزی بجز ترانه ندارم برای تو

 

               جان من است و جان تو امروز حاضرم            

این را به پای آن بگذارم برای تو

             

از حد دوست دارمت اعداد عاجزند

اصلا" نمی شود بشمارم برای تو

 

  این شهر در کشاکش کوه و کویر و دشت

دریا نداشت دل بسپارم برای تو

 

من ماهیم تو آب تو ماهی من آفتاب

یاری برای من تو و یارم برای تو

 

با آن صدای ناز برایم غزل بخوان

تا وقت مرگ حوصله دارم برای تو

نظرات  (۳)

دوست دارم ... بدون شرح
سلام آقای داماد.من اومدم ولی یه خورده دیر.ببخشید.شما باعث میشین که من هنوز امیدوار بمونم و به خودم یادآور شم که هنوز دوست داشتن وجود داره.تبریک میگم این پیوندو.خسته نباشید و همیشه ی همیشه ی همیشه عاشق و دلباخته هم بمونید
پاسخ:
سلام خیلی خیلی ممنونم ممنونم که همیشه همراه ما هستید و به ما سر میزنید
salam dooste aziz avalesh goftam pas tabrike man koo?! vali baadesh didam vaghean bayad be aghaye damad tabrik goft ajab hamsari dare khoshhalam ke be yademoon hastin
پاسخ:
قوربونت برم شیرین زبونه من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی