پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۰۴ ب.ظ

24

و عشق را خداوند فرستاد

و بیست و چهاربار زندگی کردم آن روز

نگاه تو

نگاه من

و خرامیدنت روی زمینی که سرد بود

گل‌هایی بود که می رویید زیر قدمهایت

خضر شدی در سرزمین مرده قلبم

با تو سبز شده زیبا

24 مبارک



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

24

چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۰۴ ب.ظ

و عشق را خداوند فرستاد

و بیست و چهاربار زندگی کردم آن روز

نگاه تو

نگاه من

و خرامیدنت روی زمینی که سرد بود

گل‌هایی بود که می رویید زیر قدمهایت

خضر شدی در سرزمین مرده قلبم

با تو سبز شده زیبا

24 مبارک

نظرات  (۲)

جالبه تا حالا معنی جمله ای که زیر قسمت پیام متن نوشته شده رو اینقدر به وضوح ندیده بودم! نوشته : تعداد حروف مجاز:1024! یعنی وقتی 1 بودم 0 ( هیچ) بود همه ی زندگیم ... وقتی 24 آمد مجاز به نفس کشیدن شدم! دوست دارم عزیزم
۰۴ فروردين ۹۱ ، ۰۱:۴۳ امین و نیلوفر
سلام *سال نو مبارک* آپ کردیم خوشحال میشیم تشریف بیارید و اگر برای پست قبلیمون هم نظر نذاشتید لطفا نظرتون و برای همون پست بذارید ممنون. منتظر حضور گرم و پر مهرتون هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی