پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۱۹ ق.ظ

برای تو

امشب دلم برای تو تکثیر می شود

در این غزل که نام تو تفسیر می شود

در شعرهای حضرت حافظ پیاله ای ست

از آن به چشم های تو تعبیر می شود

وقتی خدا میان نگاهت نشسته است

خیلی عجیب نیست که تکبیر می شود

ذکر مدام و ورد لبم ، آسمانی ام

خورشید در نگاه تو تصویر می شود

باید تمام عمر برایت بغل شوم

باید تمام عمر … بیا ! دیر می شود

هر روز بوسه های مکرر ، ولی بگو

دل از شراب سیب مگر سیر می شود ؟!

سخت است از تو شعر بگویم امید من

این دل به پای قافیه ها پیر می شود

تا زنده ام برای تو می گویم از خودم

از شاعری که بی تو زمینگیر می شود



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

برای تو

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۱، ۰۹:۱۹ ق.ظ

امشب دلم برای تو تکثیر می شود

در این غزل که نام تو تفسیر می شود

در شعرهای حضرت حافظ پیاله ای ست

از آن به چشم های تو تعبیر می شود

وقتی خدا میان نگاهت نشسته است

خیلی عجیب نیست که تکبیر می شود

ذکر مدام و ورد لبم ، آسمانی ام

خورشید در نگاه تو تصویر می شود

باید تمام عمر برایت بغل شوم

باید تمام عمر … بیا ! دیر می شود

هر روز بوسه های مکرر ، ولی بگو

دل از شراب سیب مگر سیر می شود ؟!

سخت است از تو شعر بگویم امید من

این دل به پای قافیه ها پیر می شود

تا زنده ام برای تو می گویم از خودم

از شاعری که بی تو زمینگیر می شود

نظرات  (۴)

چقدر قشنگ بود آقا محمد. نوشته ی خودتون بود؟
پاسخ:
نه شاعرش کس دیگه ای هستش
خیلی قشنگ بود دلم آروم شد ...
پاسخ:
دوست دارم
سلام علیکم.منو یادتون هست.؟خوبین؟همچنان عاشق؟خوبه خدا رو شکر.نی نی ندارین هنوز؟؟راستی عروسی کردین مگه نه؟
راستی خیلی قشنگ بود.منم کپیش کردم با اجازتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی