پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۱۹ ق.ظ

عاشقتم عزیزم

به خداوندیِ چَشمانِ تو ایمان دارم

که اگر زنده دلم , زندگی از آن دارم

من از اصحابِ بهشتم و درون قلبم

نو گلی از چمن گلشن رضوان دارم

سرخوشم از نفس بادِ سَبا زیرا من ...

... مَلَکی چون ملکِ مُلکِ سلیمان دارم

من گدای در میخانه یِ عشقم... آری

هرچه دارم همه از شاه غریبان دارم

" بارها گفته ام و بار دگر میگویم

"هستیم عشق تو است وهمه از آن دارم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

عاشقتم عزیزم

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۹:۱۹ ق.ظ

به خداوندیِ چَشمانِ تو ایمان دارم

که اگر زنده دلم , زندگی از آن دارم

من از اصحابِ بهشتم و درون قلبم

نو گلی از چمن گلشن رضوان دارم

سرخوشم از نفس بادِ سَبا زیرا من ...

... مَلَکی چون ملکِ مُلکِ سلیمان دارم

من گدای در میخانه یِ عشقم... آری

هرچه دارم همه از شاه غریبان دارم

" بارها گفته ام و بار دگر میگویم

"هستیم عشق تو است وهمه از آن دارم

نظرات  (۱)

مثل همیشه خیلی زیبا بود عزیزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی