پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۴۴ ب.ظ

زیبای من

زیبای من

عاشقانه هایم را تقدیم تو میکنم

تو که حس زیبای بودنت آرامشی است برای روح بی قرار من!

دوستت دارم کوچکترین واژه ای است در برابر بلندای نگاهت

نهایت توانم را بپذیر

دوستت دارم بانوی من



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

زیبای من

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۴:۴۴ ب.ظ

زیبای من

عاشقانه هایم را تقدیم تو میکنم

تو که حس زیبای بودنت آرامشی است برای روح بی قرار من!

دوستت دارم کوچکترین واژه ای است در برابر بلندای نگاهت

نهایت توانم را بپذیر

دوستت دارم بانوی من

نظرات  (۲)

با سلام خدمت شما وبلاگ نویس محترمانصافا وبلاگ زیبایی دارین.این رو جدی میگم...امیدوارم موفق باشین. به وب ما هم سری بزن خوشحال میشم اگه با تبادل بنر و هدر موافقی بهم خبر بده بدرود منتظرتم.
دنیایم را میدهم برای لبخندت ، هراسی نیست! شاد که باشی دوباره دنیا از آن من است...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی