پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۱ ب.ظ

24 مبارک

راز چشمان تو چیست

که این همه سال مرا به دنبال خو کشاند

که این همه وقت مرا مست کرد و به اوج رساند

بانو

هر روز به تو  و عشقت وابسته تر می شوم

هر روز عاشق تر می شوم

هر روز بیشتر تو میشوم

واین تو شدن تا همیشه ادامه خواهد داشت

دوستت دارم بانوی عشق و احساس

هشتمین سالگرد بیت و چهارممون مبارک عشق ابدی من



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

24 مبارک

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۱ ب.ظ

راز چشمان تو چیست

که این همه سال مرا به دنبال خو کشاند

که این همه وقت مرا مست کرد و به اوج رساند

بانو

هر روز به تو  و عشقت وابسته تر می شوم

هر روز عاشق تر می شوم

هر روز بیشتر تو میشوم

واین تو شدن تا همیشه ادامه خواهد داشت

دوستت دارم بانوی عشق و احساس

هشتمین سالگرد بیت و چهارممون مبارک عشق ابدی من

نظرات  (۲)

چه قدر زیبا.تو این قحطی .وجود عاشق و معشوق هایی مثل شما آدم رو به زندگی امیدوار میکنه.مبارک باشه امیدوارم همواره شاد و سلامت و در کنار هم باشید
همیشه به امید دیدن یه جمله عاشقانه از تو به اینجا سر میزنم ... گاهی روزی چندبار! دوست دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی