پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۱۷ ق.ظ

بودن تو

بودن تو روشن می کند تاریکی غم و اندوه را

 با تو بودن نعمتی است وصف نشدنی

دوستت دارم



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

بودن تو

جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۱۷ ق.ظ

بودن تو روشن می کند تاریکی غم و اندوه را

 با تو بودن نعمتی است وصف نشدنی

دوستت دارم

نظرات  (۲)

سلااااااام......... دوست گلم .......اومدم اینجا تا دعوتت کنم   که به وبلاگم  تشریف بیاری راستی وقتی اومدی . یادت نره هاااااا کد لوگوی وبلاگه  منو هم یه لطفی کن  و دانلودش کن و تو وبت  قرار بدهو  تو کامنتیتت  اطلاع  بده  که لوگومو  قرار دادی......... اینم ادرسه وبلاگمه منتظرتم دیر نکنیا http://behtarinkhanande.persianblog.ir/post/2
سلااااااام......... دوست گلم .......اومدم اینجا تا دعوتت کنم   که به وبلاگم  تشریف بیاری راستی وقتی اومدی . یادت نره هاااااا کد لوگوی وبلاگه  منو هم یه لطفی کن  و دانلودش کن و تو وبت  قرار بدهو  تو کامنتیتت  اطلاع  بده  که لوگومو  قرار دادی......... اینم ادرسه وبلاگمه منتظرتم دیر نکنیا http://behtarinkhanande.persianblog.ir/post/2

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی