پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۵۳ ب.ظ

بیست و چهارم مبارک

ای عشق

تو نفس کشیدن را نشانم دادی

امروز

این ساعت

تا همیشه برایم مقدس خواهد بود

دوستت دارم تا همیشه

بیست و چهارم مبارک



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

بیست و چهارم مبارک

سه شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۵۳ ب.ظ

ای عشق

تو نفس کشیدن را نشانم دادی

امروز

این ساعت

تا همیشه برایم مقدس خواهد بود

دوستت دارم تا همیشه

بیست و چهارم مبارک

نظرات  (۳)

دوست دارم بچه جون
پاسخ:
منم دوست دارم
پس جواب من کو
پاسخ:
ایناهاش
گاهی زندگی حتی اگر در کویر باشیم بوی نا میگیرد ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی