پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۴۸ ق.ظ

24 مبارک

 



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

24 مبارک

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۴۸ ق.ظ

 

نظرات  (۳)

۲۶ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۹ منصوره سادات
سلام. خیلی خیلی خوشحالم که هنوز وبلاگتون پابرجاست دوست قدیمی... شما همونی نبودید که یه وبلاگ برا دفاع مقدس داشت؟
۲۷ دی ۹۳ ، ۰۸:۵۹ نمایشگاه هاست www.hostexhibition.com
با سلام به شما دوست عزیز :از سایت من دیدن کنید برای شما یک پیشنهاد خوب دارم تبدیل و بلاگ شما به سایت دائمی هاستینگ رایگان هدیه ما به شما با من در تماس باشین یا هو ای دی host_iran هاست,هاست رایگان,هاستینگ,فروش هاست,خرید هاست,سرور مجازی,وی پی اسبا تشکر
من زندگیم رو به تو بخشیدم بچه جون
پاسخ:
عاشقتم بی حد و اندازه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی