پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۴ ق.ظ

حق با توست

حق با توست



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

حق با توست

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۴ ق.ظ

حق با توست

نظرات  (۲)

۰۲ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۷ تبادل لینک
سلاماگه با تبادل لینک موافقی گام اول : این لینک را تو سایتت قرار بدهعنوان : اموزش خیاطی آدرس :http://shop.panizz.com/product.php?id=3گام دوم : وارد سایت زیر شده و لینک خودتو درج کنhttp://9rang.ir/panizzارادتمند
فکر میکردم کسی که همیشه با من است باید تو باشی این حق دیگر چه موجودی ست این روزها چقدر شبیه تو شده است با من است اما ....
پاسخ:
دوستت دارم هیچ وقت غمگین نباش باشه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی