پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۴ ب.ظ

روز نابمون مبارک عشقم

مانند یک بهار مانند یک عبور

از راه می رسی و مرا تازه می کنی


همراه تو هزار عشق از راه می رسد

همراه تو بهار

بر دشت خشک سینه من سبز می شود


وقتی تو می رسی، در کوچه های خلوت و تاریک قلب من مهتاب می دمد

وقتی تو می رسی

ای آرزوی گم شده بغض های من

من نیز با تو به عشق می رسم


خیلی دوستت دارم بهترینم

روز عشقمون مبارک



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

روز نابمون مبارک عشقم

سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۴ ب.ظ

مانند یک بهار مانند یک عبور

از راه می رسی و مرا تازه می کنی


همراه تو هزار عشق از راه می رسد

همراه تو بهار

بر دشت خشک سینه من سبز می شود


وقتی تو می رسی، در کوچه های خلوت و تاریک قلب من مهتاب می دمد

وقتی تو می رسی

ای آرزوی گم شده بغض های من

من نیز با تو به عشق می رسم


خیلی دوستت دارم بهترینم

روز عشقمون مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۴
محمد ...

نظرات  (۱)

دوست دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی