پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۲۵ ب.ظ

بهترین روز جهان مبارک

عشق ابدی من

هنوز وقتی به چشمانت می نگرم

قلبم درست مثل روز اول می تپد

تپشی از جنس عشق

با حرارت نگاه تو

عاشقت هستم

بی اندازه

بی قید و شرط

دوستت دارم

روز زیبایمان مبااااررررک



نوشته شده توسط محمد ...
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
پنج شنبه 24 آذر 1384 ساعت 17:30 عاشق شدم تا همیشه
بایگانی

بهترین روز جهان مبارک

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۲۵ ب.ظ

عشق ابدی من

هنوز وقتی به چشمانت می نگرم

قلبم درست مثل روز اول می تپد

تپشی از جنس عشق

با حرارت نگاه تو

عاشقت هستم

بی اندازه

بی قید و شرط

دوستت دارم

روز زیبایمان مبااااررررک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۴
محمد ...

نظرات  (۱)

❤️❤️❤️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی